Alimente benefice pentru jucatorii de tenis

1Nutriţie
Să mănânci sănătos este un stil de viaţă relativ simplu de adoptat, dacă nu ai făcut asta până acum. Nu este nevoie să faci cumpărăturile în locuri selecte să găseşti cele mai sănătoase şi nutriente mâncăruri – multe dintre alimentele pe care ar trebui să le introduci în dieta iţi sunt deja familiare, fiind accesibile la supermarketul local.

Dacă o nutriţie bună este eficientă pentru toată lumea, pentru jucătorii de tenis este indispensabilă. Aceasta este pentru că foarte multe elemente premergatoare jocului – practică, pregătirea pentru meci, recuperarea după o competiţie etc. – Sunt influenţate de ceea ce mănânci.

Eşti ceea ce mănânci

Ai auzit-o de multe ori şi a devenit un clişeu, dar aceasta este realitatea. A mânca mâncăruri dense în nutrienţi se asociază cu un risc scăzut pentru numeroase boli, de asemenea se corelează şi cu o creştere a energiei şi o stare de bine. Asimilarea tuturor mineralelor şi vitaminelor va determina corpul să funcţioneze optim, fiind foarte benefic atunci când te antrenezi.

Un sfat ar fi acela că jucătorii de tenis să-şi procure alimente naturale şi cât mai puţin procesate. Mâncărurile procesate sunt deshidratate, plin de de conservanţi, zaharuri, chimicale artificiale doar pentru a dura mai mult şi pentru a fi consumate mai convenient.

Ce ar trebui să mănânci?
Sunt câteva nutrienţi pe care ar trebui să îi ai în vedere atunci când îţi pregăteşti mâncarea. Iată la ce folosesc aceştia şi unde îi poţi găsi:

tenis a
OMEGA-3
Reduce inflamaţiile, îmbunătăţeşte sistemul imunitar, ajuta la recuperare
Poate fi găsit în: somon, sardine, ton, seminţe de în, nuci

PROTEINE
Ajută dezvoltarea muşchilor, forţa şi repară rapid
Poate fi găsit în: carne roşie, pui, peste, ouă, linte, ovăz

CALCIU
Îmbunătăţeşte dezvoltarea oaselor, a nervilor şi funcţiile muşchilor
Poate fi găsit în: iaurt, migdale, seminţe de susan, brocoli, conopida

FIER

Transportă oxigenul în corp
Poate fi găsit în: carne roşie, seminţe de dovleac, soia, spanac

ANTIOXIDANŢI
Protejează împotriva stresului oxidativ, care poate afecta celulele
Poate fi găsit în: ceai verde, afine, zmeură, fasole, sparanghel.

largeSi nu uita,hidrateaza-te cu cel putin 2 litri de apa pe zi!

www.tenisaxyall.ro

Despre TenisAxyall Blog

Blog dedicat tenisului de camp

Vezi Altceva

Novak Djokovic, testat pozitiv pentru Coronavirus!

    Novak Djokovic, testat pozitiv la COVID-19, după Dimitrov, Coric şi Troicki Novak Djokovic este …

3 Comentarii

  1. Da, cateodata imi lipseste proteina

  2. Fetitele mele ( cea mare de 11 ani,cea mica de 7 ani ) fac tenis! M-ar interesa,daca aveti,fix la obiect…anume meniuri,ce pot manca inainte,dupa meci…..s.a.m.d! Daca aveti asa ceva! Va multumesc !

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.