Livrare

Politica de livrare

Produsele aflate pe stoc se expediaza de la sediul Tenis Axyall catre client in 24 ore de la plasarea comenzii. 

Se adauga o zi in plus pentru comenzile care necesita manopera de racordare a rachetei de tenis.

 Modalitati de livrare disponibile:

1. Livrarea in Cluj-Napoca 

Pentru livrarile din Cluj-Napoca care nu depasesc valoare de 500 lei, se va achita o taxa fixa in valoare de 10 lei. 

Pentru comenzile ce depasesc valoarea de 500 lei, transportul este gratuit.

Livrarea se va face prin intermediul curierului rapid Nemo Curier sau Urgent Cargus.

2. Livrarea prin curier rapid Nemo Curier sau Urgent Cargus

Pentru livrarile din tara care nu depasesc valoare de 500 lei, se va achita o taxa fixa in valoare de 20 lei. 

Pentru comenzile ce depasesc valoarea de 500 lei, transportul este gratuit.

Termenele de livrare

In paginile de detalii ale produselor, langa referintele legate de pret, producator si model, veti gasi afisate informatii legate de disponibilitatea produselor, cu una din urmatoarele optiuni posibile:

"In stoc" - produsele se afla in stocul TenisAxyall si se vor livra intr-un interval de 1-2 zile lucratoare de la primirea comenzii. Termenul de livrare exact va fi comunicat in momentul confirmarii telefonice a comenzii de catre un reprezentant al website-ului nostru; 

"5-7 zile" - termenul de livrare al acestor produse difera de la model la model si va fi comunicat prin e-mail dupa primirea comenzii online. In cazul acestor produse, care se aduc la comanda din stocul furnizorului.

"Stoc epuizat" - pentru moment aceste produse lipsesc din stocul furnizorilor nostri si nu pot fi comandate.

Actualizarea stocurilor se face periodic, insa pot aparea situatii in care stocul afisat sa nu fie conform cu stocul furnizorilor nostri. In aceste cazuri, clientul va fi contactat telefonic sau in scris pentru a i se comunica termenul de livrare corespunzator. 

 

Pentru ca ne pasa de clientii nostri, tenisaxyall.ro isi asuma costul transportului pentru produsele returnate de dumneavoastra.  

Pentru mai multe detalii legate de "Politica de retur", vizitati sectiunea special dedicata acestui subiect.  

 

La receptionarea/ridicarea comenzilor achitate este obligatorie prezentarea unui act de identitate:

- Pentru persoanele fizice este necesara prezentarea unui act de identitate;

- Pentru persoane juridice este necesara prezentarea unui act de identitate si imputernicirea din partea firmei.